۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کمبود کالاهای اساسی در اردبیل کذب است
رئیس سازمان صمت اردبیل:

کمبود کالاهای اساسی در اردبیل کذب است

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: کمبود کالاهای اساسی در استان به هیچ عنوان نداریم و مردم بدون هیچ مشکلی به خرید خود می‌توانند بپردازند.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از برخی واحدهای اصناف اردبیل اظهار داشت: کمبود کالاهای اساسی در استان به هیچ عنوان نداریم و مردم بدون هیچ مشکلی به خرید خود می‌توانند بپردازند.

وی با اشاره به این که در تأمین کالاهای اساسی و ضروری به اندازه مورد نیاز ورود پیدا کردیم بیان کرد: در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و گرانفروشی و کم‌فروشی در بازار کاملاً تحت نظارت است و با متخلفین در این زمینه برخورد قانونی انجام خواهیم داد.

رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: متأسفانه برخی در این زمینه به دنبال سودجویی‌ها و سوءاستفاده‌ها هستند و با ایجاد فرصت و بستر در این زمینه سریعاً وارد عمل می‌شوند که به همین منظور امسال ارجاع دو هزار و ۹۳۶ فقره پرونده به تعزیرات استان انجام یافته که بیشتر موارد مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت و ندادن فاکتور به خریدار بوده است.

صادقی ادامه داد: برای کنترل وضعیت بازار نظارت‌ها و بازرسی‌ها به صورت مستمر انجام می‌یابد و از بازرسان و نظارت‌کنندگان انتظار داریم با گزارش تخلفات صنفی رسیدگی به موضوع را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند و تخلفات را گزارش دهند.

وی بیان کرد: از همشهریان انتظار داریم تخلفات را به ما گزارش دهند و در این زمینه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حدأقل برسانیم.

کد خبر: ۴۹٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha