۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
تکلیف املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی قزوین روشن شود
معاون استاندار قزوین:

تکلیف املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی قزوین روشن شود

قزوین- معاون استاندار قزوین گفت:‌ تکلیف املاک و دارایی‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی استان باید تا پایان آذرماه مشخص شود تا بتوانیم اعتبار و بودجه حاصل از فروش این املاک را به استان برگردانیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در اولین جلسه کارگروه اقتصادی مولدسازی و فروش املاک مازاد دولت، اظهار داشت: ضرورت دارد تا این تاریخ، املاک مازاد دولتی به ویژه املاک مازاد آموزش و پرورش فروخته یا مولدسازی شوند؛ چون با توجه به مهلت تعیین شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اگر بعد از این تاریخ در این زمینه اقدام شود، احتمال اینکه پول حاصل از فروش یا اجاره این املاک به استان برگردد، خیلی‌کم است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم بر مبنای اولویت‌بندی پیش برویم، باید ابتدا فروش زمین‌های باارزشی که راحت‌تر فروخته می‌شوند را در دستور کار قرار دهیم و بعد به سراغ اراضی دیگری برویم که برای فروخته شدن با قیمت مناسب به تغییر کاربری نیاز دارند.

معاون استاندار قزوین با اشاره به عملکرد خوب برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در فروش املاک مازاد بر نیاز خود، ادامه داد:‌ البته سازمان جهاد کشاورزی هم بعد از آموزش و پرورش، بیشترین املاک و زمین‌های مازاد بر نیاز را دارد که باید هر چه سریع‌تر نسبت به فروش یا مولدسازی آن‌ها اقدام کند.

کد خبر: ۴۹٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha