۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
جریمه بیش از ۷ میلیارد ریالی توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خبر داد

جریمه بیش از ۷ میلیارد ریالی توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز

تبریز- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: سه واحد توزیع لاستیک خودرو به دلیل عرضه خارج از شبکه بیش از هفت میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش بازار، یوسف پایدار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این واحدهای فروش و توزیع اقدام به عرضه خارج از شبکه تعداد ۱۹۶ حلقه لاستیک کرده بودند که در مجموع افزون بر هفت میلیارد ریال از سوی تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی جریمه شدند.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، عمدن و تجارت آذربایجان شرقی در تشدید اقدامات نظارتی و رصد نحوه توزیع کالاهایی دارای ارز دولتی،  مصمم است، اظهار داشت: پس از جمع بندی مستندات و تشکیل پرونده تخلفاتی برای عرضه خارج از شبکه انواع لاستیک و ارجاع به مراجع ذیصلاح جهت طی مراحل رسیدگی قانونی، رأی قطعی و جریمه هفت میلیارد ریال صادر شده است.

پایدار ادامه داد : اقدامات نظارتی برای اقلام یارانه ای و کالاهای اساسی همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه های استانی و از طریق سامانه های نظارتی در حال پیگیری بوده و با متخلفان طبق قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در شرایط سخت اقتصادی کنونی هرگونه گران فروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره تلفن ۱۲۴ تعزیرات حکومتی و نیز معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اطلاع دهند.

کد خبر: ۴۹٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha