۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
موانع اجرای فیبرنوری رودبارک- فیروزکوه رفع شد؛ تحویل سایت‌های شهمیرزاد- کمرود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

موانع اجرای فیبرنوری رودبارک- فیروزکوه رفع شد؛ تحویل سایت‌های شهمیرزاد- کمرود

سمنان- حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اینکه موانع ابلاغ اجرای فیبر نوری در مسیر رودبارک- فیروزکوه رفع شد، گفت: به‌زودی تمامی سایت‌های شهمیرزاد-کمرود نیز تحویل می‌شود.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری و رفع برخی موانع موجود برای ابلاغ اجرای این پروژه در مسیر رودبارک-فیروزکوه اظهار داشت: این موانع از محل اعتبارات USO پروژه فیبر نوری روستایی (تار) رفع شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه فیبر نوری تار روستایی در مسیر شهمیرزاد-کمرود از پیشرفت مطلوبی برخوردار است، افزود: آزمایش و تحویل تمامی سایت‌های این مسیر در آینده نزدیک انجام می‌شود و مردم منطقه از نعمت خدمات ارتباطی پرسرعت و الکترونیک برخوردار خواهند شد.

ضرورت ارتقای سطح امنیت سایبری در استان سمنان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه در لیست جدید ابلاغی از سوی وزارت ارتباطات ۶۲ روستای استان سمنان برای اجرای طرح ارتقای فنّاوری از ۲G به ۴G ساماندهی شده است، تصریح کرد: پیمانکاران شرکت مخابرات منطقه سمنان با توجه به نزدیکی به فصل سرد زمستان نسبت به اجرای این طرح اهتمام بیشتری بورزند.

حسن‌پور در ادامه با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته پدافند غیرعامل بیان کرد: ارتقای سطح امنیت سایبری در سازمان‌ها به‌عنوان یک ضرورت در شرایط فعلی احساس می‌شود و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این هدف بهره‌برداری کرد.

وی پیشگیری از حوادث غیرمترقبه‌ سایبری در زمان‌های بحرانی را در دستور کار دانست و گفت: آموزش تخصصی امنیت سایبری  به‌صورت مجازی، رزمایش قطع برق و آزمودن شبکه و باتری‌ها، آزمودن نفوذ به شبکه، تشکیل گروه‌های واکنش سریع به همراه DRP (طرح بازیابی از رخداد) از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل است.

کد خبر: ۴۹٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha