۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
اجرای پروژه های توسعه محور در گردشگری اردبیل؛ اشتغال زایی در اولویت
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل تاکید کرد؛

اجرای پروژه های توسعه محور در گردشگری اردبیل؛ اشتغال زایی در اولویت

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اجرای پروژه های توسعه محور مطابق با اهداف بلند مدت در حوزه گردشگری استان اردبیل طی دو سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز یکشنبه در جلسه شورای مدیران اداره کل میراث فرهنگی تصریح کرد:  تمامی معاونت‌ها و مدیران حوزه ها ملزم به تدوین برنامه کاری خود تا سال ۱۴۰۰ شده‌اند.
وی افزود: با توجه به اینکه شعار ما، اردبیل ۱۴۰۰؛ نگین گردشگری ایران، را برای توسعه گردشگری خود انتخاب کرده است، برنامه‌های میان مدت  استان تا سال ۱۴۰۰ تعریف می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: اولویت معاونت‌ها باید اشتغال زایی و درآمدزایی از محل گردشگری باشد و برنامه جامع به این منظور تعریف شود.
فلاحی با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد معاونت‌ها در طول یک سال اخیر است، افزود:انتظار می‌رود در هر معاونت با تاکید بر یکی از اولویت ها برنامه‌ریزی هایی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: همچنین ضروری است معاونت‌ها نسبت به پیشنهاد اعتبار سال ۹۹ اقدام کرده و شهرستان‌ها نیز پیشنهادات خود را در قالب برنامه و رویداد در اختیار معاونت ها قرار دهند.
فلاحی با تاکید به اینکه فعالیت حوزه‌ها چابک و به شکل مطلوب انجام می شود، گفت: در نمایشگاه گردشگری تهران به شکل مطلوب و بهینه نسبت به معرفی جاذبه‌ها اقدام خواهیم کرد و از تمامی معاونت‌ها عملکرد اداره کل ارائه می‌شود.

کد خبر: ۴٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha