۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
هیئت های حل اختلاف اراک قبل از صدور حکم حرف های فعالان اقتصادی را بشنوند
رییس کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی اراک:

هیئت های حل اختلاف اراک قبل از صدور حکم حرف های فعالان اقتصادی را بشنوند

اراک- محمدی، رییس کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی اراک گفت: هیئت های حل اختلاف اراک قبل از صدور حکم حرف های منطقی فعالان اقتصادی را بشنوند.

محمدرضا محمدی  گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص نشست با عباس مزیکی، مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت های کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی در سنوات گذشته باعث ایجاد تعامل بین نمایندگان سازمان امور مالیاتی، دادگستری و اتاق بازرگانی اراک در هیات های حل اختلاف گردید.

محمدی افزود: طبق سنوات قبل حسب اهمیت موضوعات و مشکلات‌ متعددی که فعالان‌ اقتصادی در حوزه مالیاتی دارند، کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی اراک با نظر هیات نمایندگان مجددا شکل گرفت.

وی گفت: تعاملات پیشین باید افزایش یابد به نحوی که گره ای از مشکلات فعالان اقتصادی باز شده و احکامی که در هیئت های حل اختلاف صادر می‌شود حق و حقوق فعالان اقتصادی در شرایط فعلی را حفظ کند.

رییس کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی اراک بیان داشت: انتظاری که فعالان اقتصادی و کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی از سازمان امور مالیاتی و هیئت های حل اختلاف دارند، این است که قبل از صدور آرا در هیئت های حل اختلاف حرف های منطقی فعالان اقتصادی شنیده شده و احکام به شکلی صادر شود که حقی از هیچ کدام از طرفین ضایع نشود.

محمدی عنوان داشت: هدف از برگزاری جلسات کمیسیون امور مالیاتی این هست که تعاملات گذشته افزایش پیدا کند و قانون به صورت کامل در حوزه مالیات اجرا شود و انتظار فعالان اقتصادی از نحوه برگزاری جلسات در هیئت های حل اختلاف این هست که موارد مطرح‌شده، مدارک و همچنین رای صادر شده توسط نماینده سازمان امور مالیاتی، نماینده دادگستری و همچنین نماینده اتاق بازرگانی به صورت کامل بررسی، مطالعه و نهایی شود.

وی افزود: فعالان‌ اقتصادی مشکلات لاینحل و عمومی در حوزه مالیاتی را می توانند جهت طرح‌ در کمیسیون امور مالیاتی اتاق مطرح کنند و ضمن اعلام رضایت از همکاران سازمان امور مالیاتی پیشنهاد می شود برخی نمایندگان سازمان در هیئت های حل اختلاف، حمایت بیشتری از فعالان بخش خصوصی داشته باشند.

رییس کمیسیون امور مالیاتی اتاق بازرگانی اراک در ادامه عنوان داشت: جلسات خوبی در سالهای گذشته با موضوع مالیاتی با حضور قضات و نمایندگان اداره مالیات در اتاق بازرگانی برگزار شد که خروجی این جلسات بهبود تعامل فی مابین نمایندگان سازمان‌ امور مالیاتی، دادگستری و  نمایندگان بخش خصوصی بوده است. یکی از برنامه های کمیسیون امور مالیاتی برگزاری مجدد این جلسات و نشست ها در شهرهای اراک دلیجان و ساوه می باشد.
 

کد خبر: ۴۹٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha