۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
یک هزار و ۳۳۷ روستا در استان کرمان از نعمت گاز برخوردار شدند
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:

یک هزار و ۳۳۷ روستا در استان کرمان از نعمت گاز برخوردار شدند

کرمان- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد مناطق استان کرمان گاز دارند، گفت: تاکنون ۱۹ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فلاح پیش از ظهر شنبه در نشست خبری در شرکت گاز استان کرمان با اشاره به ایجاد ۱۴ هزار اشتراک جدید در استان از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه اظهار داشت: در حال حاضر آمار مشترکان استان کرمان به ۶۷۳ هزار مورد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از روستاهای این استان نیز از نعمت گاز بهره مند شده‌اند، افزود: در حال حاضر هزار و ۳۳۷ روستای این استان گاز طبیعی دارند و تلاش برای گازرسانی به سایر روستاها نیز ادامه دارد.

فلاح عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی که در شرکت گاز استان کرمان انجام شده، تا پایان سال باید تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز به هزار و ۵۰۰ روستا برسد که در این زمینه عزم جدی آغاز شده و این امر محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان یادآور شد: در سال جاری پنج شهر و ۱۴۶ روستا و هفت محور صنعتی از نعمت گاز بهره مند شده اند و در تلاشیم گازرسانی به ۹۲ روستای دیگر نیز به سرعت انجام شود.

فلاح با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۵ درصد نواحی استان کرمان از گاز طبیعی برخوردارند، افزود: گازرسانی به ۱۰ شهر، ۱۴۸ روستا و شش محور صنعتی دیگر تا پایان سال جاری در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: شبکه گازرسانی در استان کرمان از ۱۹ هزار کیلومتر فراتر رفته و با عزم جدی برای گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان کرمان، توسعه شبکه گازرسانی در این استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۴۹٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha