۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
افزایش نسبی دما در شمال شرق کشور از یکشنبه
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

افزایش نسبی دما در شمال شرق کشور از یکشنبه

رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه طی یکشنبه و دوشنبه در شمال کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد، افزود: به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی، از دوشنبه در استان‌های سواحل خزر و اردبیل بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور طی چند روز آینده پرداخت و اظهار کرد: امروز و فردا با توجه به پایداری جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را انتظار داریم و همچنین طی این دو روز، در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق کشور نیز افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی بارندگی به همراه وزش در استان‌ها سواحل خزر و اردبیل شروع خواهد شد و همچنین کاهش نسبی دما را در این مناطق برای شمال شرق کشورمان انتظار داریم.

رفیعی اظهار کرد: دریای خزر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج پیش‌بینی شده و طی امروز و فردا هم پدیده غالب در شرق و جنوب کشور، همچنان باد شدید و گاهی گردوخاک خواهد بود.

این کارشناسی هواشناسی کشور عنوان کرد: امروز و فردا، شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رفیعی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای تهران طی چند روز آینده گفت: امروز تهران، آسمانی صاف و در بعضی ساعات غبار محلی خواهد داشت و حداکثر دما در تهران ۲۲ درجه بالای صفر خواهد بود و حداکثر دما در تهران نیز به ۲۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.  حداقل دمای فردا صبح تهران نیز ۱۲ بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۴۹٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha