۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
ظرفیت کارخانه چوب و کاغذ به ۱۸۰ هزار تن افزایش می یابد
استاندار مازندران:

ظرفیت کارخانه چوب و کاغذ به ۱۸۰ هزار تن افزایش می یابد

ساری - استاندار مازندران گفت: با تزریق سرمایه و رفع موانع تولید، ظرفیت بزرگترین واحد تولید کاغذ کشور به ۱۸۰ هزار تن خواهد رسید و از ورشکستگی نجات یافت.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افتتاح خط تولید کارخانه چوب و کاغذ با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار داشت: چوب و کاغذ به عنوان بزرگترین واحد تولید کاغذ در کشور به شمار می رود و پیش بینی می شود میزان ظرفیت اسمی آن به ۱۸۰ هزار افزایش یابد.

وی به تزریق سرمایه ۴۸۰ میلیارد تومانی طبق دستور رئیس جمهوری و مصوبات ستاد تسهیل اشاره و اضافه کرد: این کارخانه از وررشکستگی نجات یافته است.

وی با عنوان اینکه چوب و کاغذ از واحدهای بزرگ تولیدی استان به شمار می رود و با رفع موانع آن دوباره به چرخه تولید بازگشته است، تصریح کرد: با افزایش سرمایه راه برای حمایت های قانونی از این واحد تولیدی بازشده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه چوب و کاغذ مازندران طی پنج سال اخیر جزو شرکت های زیان ده قرار گرفته بود، تصریح کرد: این واحد تولیدی با حمایت های انجام شده به واحد صنعتی با سوددهی مناسب خواهد رسد.

حسین زادگان درباره کارخانه نکاچوب نیز با اظهار اینکه این واحد تولید از صنایع چوبی نوستالوژیک در استان به شمار می رود، گفت: این کارخانه نیز با حضور دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری افتتاح شد و با راه اندازی خطوط آن بیش از ۷۰۰ نفر در آن مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و ۱۲۶ واحد تحت تملک بانک در استان به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر: ۴٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha