۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۲۰ واحد تولیدی راکد کردستان به چرخه تولید باز می‌گردند
معاون سازمان صمت کردستان:

۲۰ واحد تولیدی راکد کردستان به چرخه تولید باز می‌گردند

کردستان- الماسی، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۲۰ واحد تولیدی راکد در این استان تا پایان سال جاری به چرخه تولید باز می‌گردند.

پیمان الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مشکلات مربوط به تحریم‌ها آمریکا علیه ایران بیشتر گریبان واحدهای تولیدی را گرفته و کار را برای صاحبان این واحدها سخت‌تر کرده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فشار تحریم ها از هشت ماه گذشته تاکنون با شیوع ویروس کرونا مشکلات واحدهای تولیدی هم چندین برابر شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدماتی تاکنون اقدامات و فعالیت های مثمرثمری داشته است.

الماسی با اعلام اینکه یکی از برنامه‌های این سازمان احیای واحدهای راکد که ظرفیت بازگشت به چرخه تولید را دارند، است، گفت: براساس این برنامه تا پایان سال جاری ۲۰ واحد راکد به چرخه تولید بازخواهند گشت.

وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده در نیمه نخست امسال ۱۰ واحد راکد احیا شدند و در نیمه دوم سال هم ۱۰ واحد دیگر هم دوباره فعالیت تولیدی خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر: ۴۹٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha