۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
قرارداد واگذاری برای ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی به متقاضیان در استان سمنان اعطاء شد
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان:

قرارداد واگذاری برای ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی به متقاضیان در استان سمنان اعطاء شد

سمنان- مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: قرارداد واگذاری برای ساخت ١١۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در سمنان به متقاضیان اعطاء شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا فلاحی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه سهمیه استان سمنان در طرح اقدام ملی مسکن احداث دو هزار و ۶۹۰ واحد است، اظهار داشت: قرارداد واگذاری برای ساخت ١١۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در سمنان به متقاضیان اعطاء شد.

وی بابیان اینکه بنیاد مسکن به‌عنوان مسئول پیگیری این طرح در شهرهای زیر ١٠٠هزار نفر و بالای ١٠٠هزار نفر جمعیت است، افزود: تعداد ٣٨ پلاک به متقاضیان تخصیص داده شد و هر سه نفر یک قطعه زمین دریافت کردند تا پس از اخذ پروانه ساختمانی نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با تأکید بر اینکه تعداد ۴٢۶ واحد مسکونی به‌صورت مستقیم توسط بنیاد مسکن استان احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: تعدادی از پروژه‌های تعریف‌شده نیز توسط شرکت‌های انبوه‌ساز عملیات احداث اجرا می‌شود.

فلاحی با اشاره به اینکه در شهر سمنان پنج پروژه تعریف‌شده که کار طراحی آن توسط بنیاد مسکن انجام‌شده و در حال اخذ پروانه ساخت هستند، یادآور شد: در شاهرود سه پروژه در نظر گرفته‌شده که عملیات ساخت پروژه ٩۶ واحدی شروع و دارای ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و دو پروژه دیگر نیز در حال دریافت پروانه ساخت هستند.

کد خبر: ۴۹٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha