۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
بازرسی‌ها در زنجان محدود به اصناف خرده پا نباشد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

بازرسی‌ها در زنجان محدود به اصناف خرده پا نباشد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، گفت: نباید خودمان را محدود به بازرسی از چند واحد خرده پا در استان بکنیم چرا که خروجی ندارد و واحدهایی که از این موقعیت بازار سوء استفاده می کنند را شناسایی کنیم.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه طی شش ماهه ابتدای سالجاری چند بار قیمت کالاها در زنجان افزایش یافته است، گفت: بازرسی در حد خرده فروشی ها و اصناف نباشد.

وی اظهار کرد: در استان زنجان واحدهای تولیدی از ابتدای سال چند برابر افزایش قیمت کالا داشتند و باید مجوزهای مربوطه لازم برای افزایش کالا را ارائه بدهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، با بیان اینکه واحد تولیدی پوشک در زنجان قیمت را از ۶۵ هزار تومان به ۹۵ هزار تومان رسانده اسـت، گفت: باید این افزایش قیمت رصد شود.

ممیزی تاکید کرد: این واحد تولیدی مجوزی هم برای افزایش قیمت کالای  خودبه سازمان حقوق مصرف کنندگان دراستان ارائه نداده و با اتحادیه مربوطه داخلی مصوبه ای را طی کردند.

وی افزود: باید سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان نسبت به افزایش قیمت این واحد تولیدی مدیریت و رصد لازم را مد نظر قرار دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، تصریح کرد: باید واحدهای تولیدی دراستان که طی شش ماهه سالجاری سه الی چهار برابر افزایش قیمت داشتند مورد بازرسی و بررسی قرار گیرند. 

ممیزی ابراز کرد: نباید خودمان را محدود به بازرسی از چند واحد خرده پا در استان کنیم چرا که خروجی ندارد و واحدهایی که از این موقعیت بازار سوء استفاده می کنند را شناسایی کنیم.

کد خبر: ۴۹٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha