۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل احداث شود
نیکزاد:

آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل احداث شود

اردبیل- نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت شرکت‌های هواپیمائی و فرودگاه‌های کشور آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل احداث شود.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عملیات بهسازی و نوسازی باند فرودگاه اردبیل با استفاده از آسفالت پلیمری در حال اجرا است و امیدواریم تا زمانی که فصل کاری اجازه می‌دهد عملیات آسفالت‌ریزی طبق زمان‌بندی تعریف شده انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت پلیمری در یک شرایط خاص تهیه و توزیع می‌شود و باید در دمای ۱۸۰ درجه پخت و با در نظر گرفتن شرایط جوی پخش شود که با توجه به سردسیری منطقه و افت دما ادامه این عملیات در سال آینده انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیمانکار پروژه قول داد تا این پروژه را در سریعترین زمان آماده بهره‌برداری کند و در هفته آینده نیز با توجه به شرایط مساعد جوی تولید و پخش آسفالت پلیمری ادامه خواهد داشت.

نیکزاد از شرکت هواپیمائی و شرکت‌های هوایی خواست؛ نسبت به احداث آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل اقدام کنند تا امکان برقراری پرواز در اول صبح فراهم آید.

کد خبر: ۴۹٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha