۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
رشد ۱۰ درصدی پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

رشد ۱۰ درصدی پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است گفت:   در ۶ روز سپری شده از پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی ۴۵۰ هزار بلیت فروخته شده اشت.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری از ۵۶ پروژه ریلی گفت: در ۶ روز سپری شده از پیش فروش بلیت قطارهای مسافری تاکنون ۴۵۰ هزار بلیت فروخته شده است که نسبت به پارسال در همین موقع ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری ۹ درصد رشد داشته است و بر اساس تقاهمنامه ای که با ایران خودرو در بخش حمل و نقل و لجستیک داشتیم از حداکثر توان داخل برای تامین قطعات اجرایی می شود.

رسولی در خصوص افتتاح ۵۶ پروژه ریلی کشور نیز گفت:امروز ۵۶ پروژه ریلی در حوزه ارتباطات و علائم الکتریکی، ارتقای ایمنی و هوشمندسازی شبکه ریلی، احداث خطوط دوم و فرعی، بازسازی و بهسازی خطوط و احداث تقاطع ریل و جاده به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:مرکز تعمیرات لکوموتیو در مشهد احداث شده و این مرکز باعث صرفه جویی اقتصادی و عدم نیاز به حمل لکوموتیو به تهران خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha