۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
اردبیل به سمت صنعتی‌سازی حرکت می‌کند
رئیس صمت اردبیل:

اردبیل به سمت صنعتی‌سازی حرکت می‌کند

اردبیل - رئیس صمت اردبیل گفت: در تلاش برای رفع مشکلات تجار و صادرکنندگان در سطح استان هستیم تا با فعال‌سازی مستمر حوزه صادرات اتفاقات خوبی در آینده‌ای نزدیک در استان رقم بخورد و بتوانیم اردبیل را به سمت صنعتی‌سازی حرکت دهیم.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح‌های صنعتی اردبیل اظهار داشت: در راستای اهمیت به توسعه واحدهای صنعتی در استان اردبیل در سالی که مزین به جهش تولید است برنامه‌های اساسی و مدونی در دستور کار داریم.

وی با اشاره به این که افتتاح از ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی تا پایان سال جزو برنامه‌های کاری امسال است بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح‌ها فرصت‌های اشتغال‌زایی مناسب و ارتقای تولید را به همراه خواهد داشت که امیدواریم در این زمینه به اهداف توسعه‌ای خود دست یابیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل بیان کرد: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی از اهم مواردی است که با شناسایی و احصای واحدهای تولید شده و نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌های مهم و حیاتی مبنای کار است.

صادقی ادامه داد: تزریق تسهیلات سرمایه در گردش و نیز برنامه‌های حمایتی برای فعالیت مجدد این واحدها به عنوان اولویت اساسی برای حمایت از واحدها است که در این زمینه اقدامات مهم و اساسی برای توسعه صادرات و حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی در دستور کار داریم.

وی اظهار کرد: صادرات‌محوری محرکه تولید و اقتصاد است و در این زمینه در استان اردبیل نیز برنامه‌های مدونی پیاده‌سازی شده و انتظار می‌رود شاهد تحولات خوبی در این راستا نیز باشیم که افزایش ۱۷۸ درصدی صادرات مهر تایید افزایش صادرات نسبت به سال گذشته است.

صادقی افزود: در تلاش برای رفع مشکلات تجار و صادرکنندگان در سطح استان هستیم تا با فعال‌سازی مستمر حوزه صادرات اتفاقات خوبی در آینده‌ای نزدیک در استان رقم بخورد و بتوانیم استان را به سمت صنعتی‌سازی حرکت دهیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۴۹٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha