۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
تولید ۱۱.۷ میلیون مگاوات برق در نیروگاه‌های گیلان
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان خبر داد:

تولید ۱۱.۷ میلیون مگاوات برق در نیروگاه‌های گیلان

رشت - مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از تولید ۱۱.۷ میلیون مگاوات برق در ۱۰ نیروگاه فعال استان طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش بازار، عظیم بلبل آبادی در نشست با خبرنگاران در محل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به تولید ۱۱.۷ میلیون مگاوات ساعت برق در این استان، گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال نیمی از برق تولیدی گیلان معادل ۵.۶ میلیون مگاوات ساعت به استان‌های همجوار صادر شد.

وی با اشاره به میزان تولید برق در ۱۰ ماهه نخست امسال، اظهار کرد: در این مدت از انرژی برق تولید شده در ۱۰ نیروگاه فعال منطقه ۶.۱ میلیون مگاوات ساعت در استان گیلان به مصرف رسید.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه ۵.۶ میلیون مگاوات ساعت برق تولید شده در گیلان نیز در این مدت به استان‌های همجوار صادر شده است، افزود: این میزان معادل حدود نیمی از برق تولیدی است.

بابل آبادی در ادامه گفت: در ۱۰ ماه نخست امسال ۱۱.۷ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق توسط ۱۰ نیروگاه فعال منطقه تولید شده است.

گفتنی است که نیروگاه‌های؛ سیکل ترکیبی پره سر، سد آبی تاریک، سد سفید رود، برق آبی سینه هونی تالش، شهید بهشتی لوشان، مقیاس کوچک گیل و آذر ایرانیان، سیکل ترکیبی گیلان، برق آبی شهر بیجار، بادی منجیل و مقیاس کوچک کاسپین وظیفه تولید انرژی برق در استان گیلان را بر عهده دارند.

کد خبر: ۴٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha