۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
موانع اجرای پروژه های اقتصادی در قزوین شناسایی می‌شود
استاندار قزوین:

موانع اجرای پروژه های اقتصادی در قزوین شناسایی می‌شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: با اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام در یک فوریت در استان قزوین موانع اجرای پروژه های اقتصادی در استان شناسایی و مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی‎پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی دامنگیر صنایع و واحدهای تولیدی شده است و کاهش نقدینگی درکنار کمبود مواد اولیه روزهای سختی را برای صنایع ایجاد کرده است ما وظیفه داریم در داخل استان از تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات بهره گیری کنیم.

وی بیان کرد: تا زمانی که مسئولین اهمیت و تاثیر فعالیت اقتصادی و صنعتی را در شرایط کشور درک نکنند نمیتوان انتظار تغییر و پیشرفت داشت که به نظر می رسد امروز مسئولین ما همراه با واحدهای تولیدی و صنعتی برای گذر از این مرحله آماده شده اند.

استاندار قزوین اظهار داشت: بر همین اساس امروز در استان قزوین عزمی جدی و همگانی برای رفع مشکلات حوزه تولید ایجاد شده است و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری، اشتغال زایی و رونق تولید به وجود آمده است.

جمالی پور عنوان کرد: تعیین و تکلیف پروژه های نیمه کاره و واحدهای تمیلک شده بانکی با اولویت ویژه در استان قزوین در حال اجراست و با همراهی مدیران مرتبط در تلاشیم تا هرچه زودتر این پروژه ها به سرانجام برسد.

وی گفت: تا پایان دولت شش پروژه صنعتی مهم استان قزوین به بهره برداری می رسد و تلاش میکنیم تا پایان دولت بتوانیم واحدهای راکد و نیمه تطعیل استان را احیاء و به بهره برداری برسانیم.

استاندار قزوین افزود: سازو کارهای قانونی برای تسهیل فرآیندهای تولید و حمایت از تولیدکنندگان دراستان قزوین تعبیه شده است و تلاش میکنیم تا شیوع بیماری کرونا مانع از اجرای پروژه ها نشود.

بروکراسی زائد اداری سرمایه گذاران را دلزده کرده است
ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به نقش مسئولین استانی در حمایت از تولید کنندگان استانی اظهار داشت: در سال های گذشته بروکراسی زائد اداری سرمایه گذاران را نسبت به آغاز طرح وپروژه های اقتصادی دلزده کرده است این در حالی است که با هماهنگی هایی که با مسئولین استانی و ملی در این باره انجام شده است تلاش کردیم تا بخشی از این بروکراسی را در قزوین حذف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح های حمایت از تولید و اشتغالزایی خوبی در این مدت با همراهی مدیران استانی در قزوین به اجرا رسیده است و امیدواریم با مشارکت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بتوانیم این طرح ها را در استان ادامه دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: حمایت از طرح های اقتصادی به عنوان یکی از اصلی ترین خط مشی های فعالیت در بین مدیران استانی توانسته است بخشی از مشکلات حوزه تولید را در استان قزوین ساماندهی کند که با این رویه آینده خوبی در انتظار صنایع در استان قزوین خواهد بود.

کد خبر: ۴۹٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha