۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
۴۰ واحد صنعتی راکد در آذربایجان‌شرقی به چرخه تولید بازگشت

۴۰ واحد صنعتی راکد در آذربایجان‌شرقی به چرخه تولید بازگشت

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۴۰ واحد تولیدی صنعتی مستقر در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان احیا و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی صنعتی برای ۳۱۷ نفر اشتغالزایی یا تثبیت شغل شده است.

وی اظهار داشت: از مهمترین برنامه های این شرکت احیای واحدهای راکد و تعطیل مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بوده و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کنار بانک ها و دستگاه های اجرایی در بازگشت آن ها به چرخه تولید نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: این واحدهای تولیدی و صنعتی با تلاش معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ارایه خدمات مشاوره به واحدهای راکد به چرخه تولید بازگشته است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب عمل به این شعار یک تکلیف بوده و تلاش برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با توجه به منویات رهبری از وظایف مهم شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی است.

کد خبر: ۴۹٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha