۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
مروری بر عملکرد ۶ ماهه «ونفت»
حسابرسی نشده منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۶ ماهه «ونفت»

شرکت سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۱۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۹۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۶۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با سرمایه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره یاد شده، مبلغ ۵۲۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۰ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۱۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود ونفت در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۹۹ ریال و سود خالص را ۳۲۸ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۸۵۳ میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال به ۲ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۶۸۱ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال معادل یک هزار و ۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال محاسبه شد.

ونفت تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۱۶ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۱۵ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۹۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۴ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۹٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha