۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
قیمت مرغ در تهران تعیین شد
معاون استاندار تهران:

قیمت مرغ در تهران تعیین شد

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تعیین قیمت مرغ در خرده فروشی های تهران خبر داد و گفت: مرغ گرم به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شود و مرغ منجمد نیز با قیمت ۱۵ هزار تومان برای هر کیلو در دسترس اقشار کم برخوردار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری تهران برگزار شد، از تعیین قیمت مرغ در خرده فروشی های تهران خبر داد و اظهار داشت: مرغ به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شود.

عسگری با بیان اینکه قیمت پایه مرغ گرم توسط ستاد تنظیم بازار کشور به قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان در درب مرغداری تعیین شده است، گفت: با توجه به هزینه های مختلف مثل حمل و نقل ۱۰ درصد به این قیمت افزوده می شود که با احتساب این هزینه ها قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‌های استان به میزان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه ها و اصناف مصوب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران  در ادامه در خصوص قیمت و عرضه مرغ منجمد نیز بیان داشت: مرغ منجمد به مقدار کافی وجود دارد و به قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

وی عنوان داشت: برای توزیع مرغ منجمد تاکید شده که عرضه به گونه ای باشد که در اختیار اقشار کم برخوردارتر قرار بگیرد.

عسگری در خصوص قیمت توزیع تخم مرغ نیز گفت: تخم‌مرغ کیلویی ۱۴ هزار و ۲۰۰  تومان در میادین میوه و تره بار و  ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در مغازه‌ها عرضه شود.

کد خبر: ۴۹٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha