۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
لکه گیری و روکش آسفالت ۱۸ کیلومتر از محور ملایر- اراک در استان همدان
رئیس اداره نگهداری راه‌های همدان خبر داد:

لکه گیری و روکش آسفالت ۱۸ کیلومتر از محور ملایر- اراک در استان همدان

همدان - رئیس نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری و روکش آسفالت بیش از ۱۸ کیلومتر از راه های محور ملایر به اراک خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مسعود رستمی با اشاره به طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور افزود: محور ملایر- توره در بارندگی‌های سال های اخیر دچار خرابی بسیار شدیدی شده بود که همین موضوع نارضایتی کاربران جاده‌ای این محور را به دنبال داشت.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با اولویت بندی سطح خرابی محورهای استان همدان، عملیات ترمیم رویه آسفالت این محور در دستور کار قرار گرفت که موجب رضایتمندی کاربران جاده شده است.

رستمی ادامه داد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت این محور همچنان ادامه دارد و تا هر زمانی که شرایط جوی مساعد باشد این عملیات ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه از تعریض دوربرگردان ابتدای محور ملایر - اراک خبر داد و بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در مرحله بیس ریزی قرار دارد و به زودی عملیات پخش آسفالت این دوربرگردان به اتمام می‌رسد.

مسعود رستمی افزود: این عملیات به شکل امانی در حال انجام است.

کد خبر: ۴۹٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha