۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مروری بر عملکرد ۳ ماهه «شستا»
در کدال منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۳ ماهه «شستا»

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۵۵۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۹ اعلام شده بود، از افزایش ۵۲۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با سرمایه ۸۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در دوره یاد شده، مبلغ ۴۴ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۵۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۲۱ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۴۰۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۳۸ هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود شستا در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۹ ریال و سود خالص را ۷ هزار و ۸۱ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در دوره یاد شده، با افزایش ۴۶۹ هزار و ۳۱۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال به یک بیلیون و ۸۵۶ هزار و ۶۷ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷۳ هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال معادل ۱۵۱ هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال محاسبه شد.

شستا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۳ هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵۷ هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۴ هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۵ هزار و ۳۸۲ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۹٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha