۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کارت اعتباری به کشاورزان گندمکار ارائه شود
نماینده مردم اراک در مجلس:

کارت اعتباری به کشاورزان گندمکار ارائه شود

کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به ارائه کارت اعتباری جهت خرید کود، سم و بذر به کشاورزان و پرداخت هزینه توسط بانک کشاورزی اقدام کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: تسریع در تکمیل جاده آهنگران ساروق به کمیجان و جاده منطقه قره کهریز در شهرستان اراک و جاده غرب رودخانه قره چای در خنداب و همچنین تسریع در تکمیل جاده اراک – فرمهین و ادامه آن به کمیجان و شهرستان های آشتیان و تفرش ضروری است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: با توجه به افزایش قیمت کود، سم و بذر گندم در فصل کشت گندم، انتظار است با ارائه کارت اعتباری به کشاورزان و پرداخت هزینه ها توسط بانک کشاورزی، در زمان خرید گندم تسویه حساب ها انجام شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم ادامه داد: دامداران نیز به جهت مشکلات جدی تحت فشار هستند و این روند موجب شده دام های شیری و گوشتی روانه کشتارگاه ها شوند.

کریمی خطاب به وزیر نیرو گفت: درخصوص اجرای طرح فاضلاب کمیجان و آشتیان و حل مشکل چاه های آب کشاورزان و فرسودگی لوله های آب شرب روستاهای این منطقه، سازوکارهای لازم باید انجام شود.

کد خبر: ۴۹٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha