۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
 ۴۵۰۰ معدن غیرفعال در کشور تعیین تکلیف می‌شوند
معاون وزیر کشور:

۴۵۰۰ معدن غیرفعال در کشور تعیین تکلیف می‌شوند

بابل- دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: چهار هزار و ۵۰۰ معدن غیرفعال و راکد کشور شناسایی و تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می‌شوند.

بابک دین پرست در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت اخوان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بررسی مشکلات واحدهای تولیدی را از اهداف سفر به مازندران یاد کرد و گفت: عصر امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصادی مقاومتی و ستاد تسهیل مسائل مرتبط بررسی می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی مازندران اظهار داشت: بهره برداری از واحدهای تولیدی باید در دستور قرار گیرد و همه تلاش‌ها باید در این حوزه معطوف شود.

دین پرست درباره حمایت از بنگاه های آسیب دیده ناشی از کرونا یادآور شد: گروه های هدف و آسیب پذیر شناسایی شدند و برای جبران بخشی از خسارت ها تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور یادآور شد: این حمایت ها در قالب تسهیلات وامحال وام ها صورت می گیرد و در معاونت اقتصادی نیز برای رفع موانع تولید و جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها تصمیم گیری شده است.

وی گفت: بازگشت هزار و ۷۱۸ واحد تولیدی تحت تملک و تعیین تکلیف چهار هزار و ۵۰۰ معدن راکد و غیرفعال و بازگشت دو هزار واحد تولیدی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی از تصمیمات مهم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

کد خبر: ۴۹٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha