۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
۵۰۰۰ پروژه عمرانی مازندران ناتمام است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران:

۵۰۰۰ پروژه عمرانی مازندران ناتمام است

ساری - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران شمار پروژه های نیمه کاره استان را پنج هزار فقره اعلام کرد و گفت: برای تکمیل آن نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

مفید غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار شمار طرح های نیمه کاره دراین استان را هم اکنون حدود ۵ هزار طرح اعلام کرد وگفت: این تعداد به غیر از طرح های ملی هست که درمناطق مختلف استان درحال اجرا است.

غلامی راد یادآورشد، البته بسیاری از این طرح ها ساماندهی و هدفگذاری شده تا تعداد زیادی ازآنها حداقل تا پایان دولت فعلی تکمیل وبهره برداری شود.

غلامی راد با بیان اینکه حدود ۶۰ طرح مهم عمرانی در سطح حوزه شهری توسط شهرداری های مازندران دراین رویکرد جدید درسطح شهرهای استان درحال اجرا است، افزو: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران امسال حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های شهری به شهرداری ها اعتبار اختصاص داده که علاوه برآن شهرداری ها نیز ازمحل منابع اعتبارهای خودشان این رقم را تا دو برابر افزایش خواهند داد.

وی یادآورشد، هدف نهایی دراین بخش برطرف کردن مسائل ونیازهای مهم شهری با اجرای طرح های مورد نیاز و جدی شهروندان و کمک به ارتقاء درآمد پایدار شهری وکمک به شهرداری ها است.

غلامی با اشاره به تصویب طرح جامع در شهرهای کوچک استان خواستار نهایی شدن طرح تفصیلی در دیگر شهرهای استان شد.

کد خبر: ۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha