۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
شناسایی تخلف ۸۸۰ میلیون تومانی یک شرکت فنی مهندسی کردکوی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی خبر داد:

شناسایی تخلف ۸۸۰ میلیون تومانی یک شرکت فنی مهندسی کردکوی

کردکوی- رئیس اداره  صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی از شناسایی تخلف ۸۸۰ میلیون تومانی یک شرکت فنی مهندسی در شهرستان کردکوی توسط بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان،لیلا مقصودلو با اشاره به وظایف ذاتی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی در امر رسیدگی به شکایات و بررسی گزارشات مردمی اظهار کرد: حضور بازرسان امری بسیار مهم و ضروری در جلوگیری از تخلفات احتمالی، مقابله با سودجویان و دلالان  احتمالی در بازار است.

وی افزود: در پی تسلیم شکایت کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری اداره  صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی مبنی بر بروز تخلفات احتمالی یک شرکت فروش و خدمات پس از فروش آسانسور تیمی از بازرسین به منظور بررسی  و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

 رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان و همچنین نظریه کارشناسان رسمی دادگستری استان، تخلفات کم فروشی و تقلب در کسب این شرکت محرز و پرونده تخلف این واحد به مبلغ ۸۸۰ میلیون  تومان  تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره  تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.  

مقصودلو اضافه کرد: بازرسان این  اداره در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد می‌کنند. 

رئیس اداره شهرستان کردکوی همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت های فنی و مهندسی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این اداره دانست و از تمامی شهروندان در سراسر شهرستان کردکوی خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً به بازرسان این سازمان گزارش کرده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۴۸٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha