۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
آموزش مهارت‌های اشتغال برای ۴هزار دانشجو در استان سمنان
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان خبر داد؛

آموزش مهارت‌های اشتغال برای ۴هزار دانشجو در استان سمنان

سمنان- دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با بیان اینکه این دانشگاه در سطح استان به چهار هزار دانشجو آموزش‌های علمی و همچنین مهارت‌های اشتغال ارائه می‌کند، گفت: این دانشجویان در ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی درس می‌خوانند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا نقدی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی سمنان از زیرساخت های مهارت آموزی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهارت آموزی برای اشتغال پایه و اساس برنامه های آموزشی دانشگاه است، تاکید کرد: این دانشگاه به چهار هزار دانشجو در سراسر استان مهارت اشتغال می آموزد.

وی افزود: این تعداد دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی شامل  ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ضمن اشاره به تحصیل ۶۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و ۴۰ درصدی در مقطع کارشناسی گفت: دانشگاه فنی‌ وحرفه‌ای دولتی، و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است.

نقدی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان سمنان شناخته می‌شود، افزود: همکاری شورای شهر در خصوص آسفالت محوطه‌های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه یکی از مطالبات این ممجموعه آموزشی محسوب می شود.

وی افزود: ایجاد دو هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای آزمایشگاهی برای دانشگاه فنی و حرفه ای برنامه‌ریزی شده که امیدواریم بتوانیم شاهد حمایت مسئولان در این زمینه باشیم.

مسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی سمنان نیز با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه‌ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادهاو سازمانهای مختلف گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشگاه و انعقاد تفاهم نامه مشترک انجام می شود.

کد خبر: ۴۸٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha