۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
 افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری در دهه مبارک فجر
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری در دهه مبارک فجر

چابهار - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری در چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ارزش ۴ هزار و ۹۸۰میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۰۰۲ نفر از برنامه های این اداره کل در ایام ا... دهه فجر است.

به گفته وی، آغاز عملیات احداث مخازن ذخیره سازی گاز مایع LPG به روش B.O.T با سرمایه گذاری هزار و ۴۲۰ میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۴۵نفر و عملیات ساخت ۲ باب مخازن نگهداری فرآورده های نفتی به روش B.O.T با هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۲۴۰ شغل از جمله این پروژه هاست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه رادیویی سواحل استان در باند VHF با ایجاد ۶۰ فرصت اشتغال اظهار کرد: با اتمام این پروژه پوشش رادیویی خطوط ساحلی جنوب شرق کشور جهت ارائه خدمات ایمنی و نجات به شناورها تکمیل می شود.

آقایی از آغاز عملیات اجرایی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری و شبکه آبیاری قطره ای بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر با اشتغال ۹۵ نفر خبر داد و اضافه کرد: انبار ترانزیت ۱۰هزار مترمربعی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و داکینگ ۳ فرورند شناور خدماتی در این ایام به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی منجر به PM سه انبار در بندر شهید بهشتی، تعمیرات اساسی منجر به PM شش هزار متر مربع ابنیه در بندر چابهار و خرید و نصب دکل های مخابراتی و عملیاتی در سطح بنادر تابعه استان از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر است.

وی، بهره برداری از قایق ویژه گشت دریایی یگان حفاظت سواحل استان، خرید، حمل و تحویل ۶ فروند بویه و علائم کمک ناوبری، تعمیرات اساسی و راه اندازی جرثقیل های ساحلی، راه اندازی ۴ دستگاه دیزل ژنراتور پورتابل، افتتاح راه بندهای امنیتی بندر شهید بهشتی و ... را از دیگر پرژوه های دریایی و بندری استان در دهه فجر اعلام کرد.

کد خبر: ۴٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha