۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
آغاز واردات کالا از مرز «شوشمی» پاوه کرمانشاه
فرماندار پاوه خبر داد

آغاز واردات کالا از مرز «شوشمی» پاوه کرمانشاه

کرمانشاه- فرماندار پاوه از آغاز واردات کالا با کارت مرزنشینی از مرز شوشمی این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه، پرویز ایده پور با بیان اینکه واردات کالا از طریق کارت الکترونیکی مرزنشینی در سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به تازگی آزاد شده است، گفت: بر این اساس واردات کالا از طریق مرز شوشمی پاوه از روز گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کارت مرزنشینی به خانوارهای یک تا چهار نفره تعلق گرفته، افزود: در شهرستان پاوه هشت هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر دارای کارت مرزنشینی هستند که این کارت به ازای هر نفر در ماه ۷۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود.

فرماندار پاوه تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ قلم کالا از قبیل لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات‌راهسازی و معدن، لوازم صوتی و تصویری و قطعات و لوازم یدکی آنها، انواع گوشی تلفن همراه، انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری، کیس و لوازم جانبی رایانه، انواع تبلت، موتور سیکلت، برنج و برخی اقلام خوراکی و ... مشمول واردات از طریق کارت الکترونیکی مرزنشینان هستند و از طریق مرز شوشمی می‌توان آنها را به صورت قانونی وارد کشور کرد.

ایده پور گفت: مرزنشینیان هنگام وارد کردن کالای خود از طریق کارت مرزنشینی که قبلا شارژ شده هزینه گمرکی کالای وارداتی را پرداخت می‌کنند.

کد خبر: ۴۸٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha