۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
معرفی ۳ کارگاه صنایع دستی ایلام برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد

معرفی ۳ کارگاه صنایع دستی ایلام برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از معرفی سه کارگاه صنایع دستی استان برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت استان خبر داد و گفت: تسهیلات کم ‌بهره بنیاد برکت می‌تواند به رونق اشتغال در استان کمک کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه ‌زاده اظهار کرد: در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در سطح روستاها در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی با توجه به حمایت بنیاد برکت از این طرح ها، تعداد سه کارگاه صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به این بنیاد معرفی شدند.

وی افزود: استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها نیازمند مشوق‌های لازم است تا بتواند موجب اشتغال، بهبود وضعیت معیشتی، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی خارجی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان کرد: حمایت از طرح‌های صنایع ‌دستی و گردشگری یکی از سریع ‌ترین و صحیح ‌ترین مسیرهای ایجاد اشتغال‌های پایدار رقم خواهد خورد.

شنبه زاده گفت: برای تحقق پروژه‌های گردشگری، اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی، کارگاه‌های تولیدی و تأسیسات گردشگری، بنیاد برکت با اعطای تسهیلات کم ‌بهره روستایی و فراگیر می‌تواند در راستای رونق گردشگری و صنایع‌دستی حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه این بنیاد با حمایت و پشتیبانی از هنرمندانی که در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند، بسترهای لازم را برای معرفی و صادرات محصولات این هنرمندان فراهم کرده است، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به نگاه مثبت بنیاد برکت به موضوعات صنایع‌دستی و گردشگری، شاهد اتفاقات بهتری در راستای حمایت از این حوزه‌ها باشیم.

کد خبر: ۴۸٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha