۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
پروژه‌های آبخیزداری استان همدان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون آبخیزداری استان همدان:

پروژه‌های آبخیزداری استان همدان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان - معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان همدان گفت: پروژه‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با اعتبار ۲۰میلیارد تومان در ۱۵ حوزه آبخیز استان همدان از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ محمد مهدی آرتیمانی در بازدید از پروژه‌های آبخیزداری شهرستان ملایر از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی طرح‌های آبخیزداری در استان همدان خبر داد.

وی افزود: برنامه‌های آبخیزداری امسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان همدان شامل اقدامات مکانیکی، بیو مکانیکی و بیولوژیکی آموزش، ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی و تسهیل‌گری اجرای پروژه کاداستر اراضی ملی و گشت مراقبت از عرصه‌های منابع طبیعی است.

آرتیمانی گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در تمامی شهرستان‌های استان همدان در دست اجراست و در آینده نزدیک این تعداد پروژه و اعتبار مصوب آن به ۳۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۵ پروژه آبخیزداری استان همدان ادامه داد: بخش زیادی از این پروژه‌ها پیشرفت قابل ملاحظه ۵۰ درصدی دارد که در صورت مساعد بودن وضعیت جوی به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان همدان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در ۱۰ شهرستان استان همدان اجرا می‌شود، عنوان کرد: مساحت اجرای این ۱۵ حوزه افزون بر ۱۶۵ هزار هکتار است که در سطح مؤثر ۱۳ هزار هکتار در دست اجراست.

کد خبر: ۴۸٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha