۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
دولت معضل گرانی را حل کند/ لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت معضل گرانی را حل کند/ لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات

همدان - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معضل گرانی مسئله پیچیده‌ای است که دولت باید با کمک همه به دنبال رفع آن باشد؛ گفت: اقتصاد مقاومتی همه مشکلات را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حمیدرضا حاجی بابایی در گردهمایی مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان که ظهر دوشنبه در اردوگاه فجر همدان برگزار شد، بابیان اینکه مطالب و مسائلی که در برنامه ششم نوشته شد به وقوع پیوسته است، گفت: اعتبار کمیته امداد چهار برابر شده اما امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که این اعتبار کم است و باید بیشتر شود.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشسته‌ها را ۹۰ درصد پرداخت کردیم و هیچ‌گونه خللی در برنامه‌ها وارد نشد؛ گفت: کشور ازنظر زیرساخت‌ها قوی و قدرتمند است و در حال حاضر نیز خدمات‌رسانی در حال انجام است.

حاجی بابایی گفت: معضل گرانی مسئله پیچیده‌ای است که دولت باید با کمک همه به دنبال رفع آن باشد تا همگی در کنار یکدیگر بتوانیم از این معبری که برای ما ایجاد شده عبور کنیم.

وی بابیان اینکه قرار بود ۱۴۰ میلیارد تومان نفت به خارج از کشور فروخته شود ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد، گفت: پیشنهاد می‌کنیم در آینده نفت صادر نکنیم و آن را به داخل کشور و پالایشگاه‌های داخلی بدهیم تا به بنزین، گازوئیل، نفت گاز و غیره تبدیل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌کسانی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند باید اولین حرف آن‌ها اعتقاد به‌نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به مردم و اینکه می‌توانند روی پای خود بایستند باشد.

وی گفت: جمهوری اسلامی می‌تواند روی پای خود بایستد می‌تواند و اقتصاد مقاومتی همه مشکلات را حل خواهد کرد.

حاجی بابایی بیان کرد: در این موقعیت سخت و حساس که مردم در سختی هستند اولین تکلیف ما مسئولان این است که اجازه ندهیم مردم به‌سختی بیفتند.

وی عنوان کرد: باید با تمام توان و نیرو هر چه داریم برای مردم خرج کنیم و همه توان خود را به کار گیریم تا تمامی مشکلات این مرزوبوم حل شود.

کد خبر: ۴۸٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha