۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
تسهیلات پروژه مسکن محرومین در بوشهر افزایش یافت
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

تسهیلات پروژه مسکن محرومین در بوشهر افزایش یافت

بوشهر - با درخواست بنیاد مسکن استان و مساعدت مدیر شعب بانک مسکن استان میزان تسهیلات پروژه مسکن محرومین در بوشهر افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در نشستی مشترک با مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری گفت: در راستای کمک به خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و محروم، و رونق ساخت ساز در استان با همکاری بانک مسکن استان، سقف تسهیلات به ازای هر واحد از ۴۰ میلیون تومان به ۶۵ میلیون تومان افزایش یافت.

حمید حیدری بریدی اظهار کرد: این پروژها در شهرستان‌های دیلم، دیر و کنگان در حال اجرا هستند.

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر نیز در این نشست طرح مسکن محرومین را فرصتی مناسب جهت توسعه صنایع وابسته به ساخت و ساز و همچنین ایجاد اشتغال در سطح استان عنوان کرد.

عقیل زینلی بخوانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با تسهیل‌گری صورت گرفته از سوی بانک مسکن استان و همکاری با بنیاد مسکن، در وقت معین این واحدها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه‌ها تلاش خواهد شد به دلیل سوابق خوب بنیاد مسکن استان از نظر معماری و کیفیت در اجرا، واحدهای مقاوم و با کیفیتی در اختیار اقشار کم درآمد جامعه قرار گیرد.

کد خبر: ۴۸٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha