۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
جزییات فوت ۴ کارگر جوان در کارخانه پودر ماهی جزیره قشم
توسط رئیس اورژانس هرمزگان تشریح شد؛

جزییات فوت ۴ کارگر جوان در کارخانه پودر ماهی جزیره قشم

هرمزگان- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جزئیات فوت چهار کارگر در جزیره قشم را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حسین قاسمی گفت: ساعت ۱۱:۵۶ دقیقه ظهر یک شنبه، پیرو تماس یک شهروند با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ قشم و ارائه گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک بیمار، بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای سوزا، به محل حادثه واقع در کارخانه پودر ماهی، اعزام شد.

بر اساس گزارش تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ قشم، بعد از بررسی اولیه صحنه حادثه، سه نفر، یک مصدوم  ۲۰ ساله با سطح هوشیاری شش که به دنبال گاز گرفتگی ناشی از استنشاق گازهای منتشر شده از تخمیر پسماند ماهی و سقوط دچار تروما و کاهش سطح هوشیاری شده بود و دو نفر که به دنبال کاهش سطح هوشیاری و سقوط در حوضچه انباشت آشغال ماهی، فوت شده بودند؛ توسط اورژانس ۱۱۵، بررسی و خدمات رسانی شدند.

مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل از قبیل فیکس سر و گردن، اکسیژن تراپی، حمایت تنفسی و سایر اقدامات برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته تر به درمانگاه شهر سوزا منتقل و از آنجا به بیمارستان قشم اعزام شد.

در بررسی بعدی محل حادثه، مشخص شد، دو نفر از کارگران کارخانه مفقود شده اند؛ که در نهایت بعد از کاووش مجدد حوضچه، جسد این دو کارگر نیز پیدا شد.

کد خبر: ۴۸٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha