۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
حمایت از بخش‌های مختلف تولیدی هرمزگان با قوت تداوم می‌یابد
به منظور ایجاد شرایط مناسب تولید؛

حمایت از بخش‌های مختلف تولیدی هرمزگان با قوت تداوم می‌یابد

هرمزگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: حمایت از بخش های مختلف تولیدی هرمزگان برای ایجاد شرایط مناسب تولید با رفع موانع، با قوت تداوم پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری عصر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری عنوان کرد: افتتاح طرح توسعه خط جدید تولید ماسک در هرمزگان حاصل همکاری دستگاه های اجرایی، نظارتی، بانک ها و بخش خصوصی بود.

وی افزود: با افتتاح خط جدید تولید ماسک و مواد بهداشتی در شهرک صنعتی بندرعباس برای بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده و این ظرفیت باید حفظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان داشت: تامین ماسک مورد نیاز استان با قیمت مناسب و تولید محصولات بهداشتی صادرات محور از دیگر دستاوردهای افتتاح خط جدید تولید ماسک با تولید روزانه ۱۲۰ هزار ماسک و مواد بهداشتی می باشد.

حیدری با بیان اینکه حمایت از بخش های مختلف تولیدی هرمزگان برای ایجاد شرایط مناسب تولید با رفع موانع، با قوت تداوم پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: با برنامه ریزی مناسب و رفع موانع پیش روی واحد های تولیدی باید تلاش کرد آثار منفی شیوع ویروس کرونا در بخش تولید به حداقل ممکن برسد.

وی بیان کرد: فشارهای اقتصادی دشمنان و آثار شیوع ویروس کرونا شرایط پیچیده ای در بخش های مختلف اقتصادی به وجود آورده و عبور از این شرایط حساس نیازمند هم افزایی و همکاری بخش های مختلف است.

گفتنی است، در این نشست مسائل و مشکلات چندین واحد تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی در زمینه تسهیلات بانکی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و مدیران عامل بانک ها بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

کد خبر: ۴۸٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha