۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان یک هزار و ۶ میلیارد ریال سود خالص کسب کرد
مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو:

شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان یک هزار و ۶ میلیارد ریال سود خالص کسب کرد

زنجان- محمدی، مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان در شش ماهه حسابرسی شده امسال مبلغ یک هزار و شش میلیارد ریال سود خالص کسب کرد که در مقایسه با بودجه سال، ۱۶۶ درصد آن در شش ماهه محقق شده است.

امیر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: خوشبختانه شرکتها موفق به تحقق بودجه مصوب خود شدند و اقدامات خوبی جهت پیشرفت روند پذیرش سه شرکت زیر مجموعه در فرابورس انجام شده است.  

وی اظهار کرد: در شش ماهه سالجاری شرکتهای تابعه ایران ترانسفو علیرغم  مشکلات متعدد و شیوع ویروس کرونا توانستند نسبت به تحقق بودجه مصوب اقدام کنند.

مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان در شش ماهه حسابرسی شده امسال مبلغ یک هزار و شش میلیارد ریال سود خالص کسب کرده که در مقایسه با بودجه سال، ۱۶۶ درصد آن در شش ماهه محقق شده است.

محمدی تاکید کرد: همچنین شرکت ایران ترانسفو ری نیز در شش ماهه سال گذشته شرکت مبلغ ۲۰۳ و در شش ماهه حسابرسی شده امسال مبلغ ۵۷۸ میلیارد ریال سود خالص کسب کرده که در مقایسه با بودجه سال، ۱۸۵ درصد آن در شش ماهه محقق شده است.

وی در مورد شرکت عایق های الکتریکی پارس گفت: در مقایسه با شش ماهه سال گذشته معادل ١٥ درصد و در مقایسه با بودجه سال، ۴۲ درصد آن در شش ماهه در این شرکت محقق شده است.

مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو،  ابراز امیدواری کرد که با توجه به تدابیری که از طرف مدیریت ارشد گروه اندیشیده شده و با پیگیری هایی که در دست انجام می باشد، شرکت های مذکور بتوانند با ظرفیت بسیار خوبی موفق به پذیرش و عرضه در فرابورس شوند و در نیمه دوم سال هم عملکرد به مراتب بهتر کل گروه را شاهد باشیم.  

کد خبر: ۴۸٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha