۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
رشد نرخ دلار مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده است
عضو کمیسیون عمران مجلس:

رشد نرخ دلار مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده است

بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش قیمت دلار مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده و دولت نیز روزه سکوت گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلس مجلس گفت: حفظ شأن و منزلت مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان از وظایف هیات رئیسه است، اما هیات رئیسه آنچنان که باید در این زمینه عمل نکرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هیات رئیسه در برابر حواشی و هجمه های گسترده علیه مجلس عملکرد مناسبی نداشت و با کج سلیقگی زمینه تخریب مجلس را ایجاد کرد و در مرحله بعدی سکوت کرده، یا به شکل غیراصولی به دفاع پرداخت که هزینه آن را نه فقط هیات رئیسه که کل نمایندگان پرداخت می کنند. انتظار می رود هیات رئیسه عملکرد بهتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم، نشانی از تبیین راهبرد، برنامه ریزی مشخص و اولویت بندی از جلسات مجلس نیست، افزایش قیمت دلار مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده و دولت نیز روزه سکوت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس نباید دچار روزمرگی شود، ادامه داد: انفعال مجلس در برابر بی اعتنایی رئیس جمهور در موارد متعدد مانند بلاتکلیف ماندن وزارت صمت در حالی که مردم در آتش تورم می سوزند، به هیچ عنوان از مجلس یازدهم که مجلس امید و انتظار است، قابل قبول نیست.

بدری با بیان اینکه مردم در آتش گرانی ساعتی می سوزند، گفت: دولت باید پای میز پاسخگویی آورده شود، چرا که برای ساماندهی این وضعیت برنامه ای ندارد.

کد خبر: ۴۸٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha