۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
۵۷ درصد واحدهای مسکن روستایی بوشهر مقاوم‌سازی شد
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

۵۷ درصد واحدهای مسکن روستایی بوشهر مقاوم‌سازی شد

بوشهر- حیدری بریدی، مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر گفت: تاکنون ۵۷ درصد از واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شده است.

حمید حیدری‌بریدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توجه به اینکه مقاومت و استحکام سازه‌ها در شهرها و روستاها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، در زمان وقوع حوادث شاهد خطرات کمتری خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های نظام کنترلی در ساخت و سازهای روستایی تصریح کرد: در سکونت‌گاه‌های روستایی تلاش می‌شود که اقدامات لازم برای رعایت اصول فنی ساخت و حفظ استحکام سازه‌ها مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر از مقاوم‌سازی ۵۷ درصد از واحدهای مسکونی نیازمند مقاوم‌سازی در استان خبر داد و بیان کرد: ۷۴ هزار واحد مسکن روستایی در استان نیازمند مقاوم‌سازی است.

وی از مقاوم‌سازی حدود ۱۱ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوشهر طی هفت سال اخیر خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای مقاوم‌سازی سالانه دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان انجام شده است.

حیدری بریدی از معرفی یک هزار و ۹۰۰ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات بازسازی و بهسازی مسکن در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی این واحدها پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۴۸٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha