۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
بهسازی راه‌های ۲۴۷ روستای استان سمنان/ صرف ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خبر داد؛

بهسازی راه‌های ۲۴۷ روستای استان سمنان/ صرف ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار

سمنان- فلاحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه ۱۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای بهسازی راه های روستایی استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هزینه شده است، گفت: راه‌های ۲۴۷ روستا بهسازی شده است.

علی رضا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون توجه ویژه ای به راه های روستایی استان سمنان صورت گرفته است، بیان کرد: مجموعاً در این بازه زمانی چهار دهه ۱۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی راه های روستایی استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بازسازی راه های روستایی ۲۴۷ روستای استان انجام شده است، بیان داشت: نهضت اصلاح و بهسازی راه های روستایی کماکان در استان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه رضایتمندی مردم، توسعه روستایی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در زمره اهداف این طرح‌ها است، گفت: ارتقای اقتصادی روستاها با تعامل دیگر مناطق، در زمره محورهای بهسازی راه های روستایی استان محسوب می شود.

فلاحی با بیان اینکه راه روستا را از بن بست اقتصادی خارج می‌کند، گفت: نزدیک به دو هزار کیلومتر معبر در مناطق روستایی استان سمنان وجود دارد که ۹۸۳ کیلومتر از این میزان راه، بهسازی شده است.

کد خبر: ۴۷٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha