۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
 تملک و رها کردن واحدهای تولیدی هدر دادن سرمایه‌های ملی است
انتقاد معاون وزیر کار از عملکرد بانک‌های لرستان؛

تملک و رها کردن واحدهای تولیدی هدر دادن سرمایه‌های ملی است

لرستان- معاون وزیر کار گفت: بانک‌ها حق ندارند سرمایه‌های مردم را بعد از تملک رها کنند تا مستهلک شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حاتم شاکرمی صبح پنجشنبه در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان، اظهار داشت: یکی از مواردی که در این سفر توجه ما را به خود جلب کرد این بود که علیرغم تأکید قوه قضاییه بر ممنوعیت تعطیلی واحدهای تولیدی، فقط در چهار شهرستان لرستان ۵۰ واحد تعطیل به تملک بانک‌ها در آمده بود.

وی افزود: واقعا تعجب آور است که در سال جهش تولید اینگونه بانک‌های لرستان با واحدهای اقتصادی برخورد می‌کنند، به طوری که بعد از تملک، آن‌ها را رها کرده و در گذر زمان، تاسیسات و تجهیزات مستهلک می‌شود درحالی که اینها سرمایه ملی هستند و نباید هدر بروند.

معاون وزیر کار عنوان کرد: ما حتماً این موضوع را در ستاد تسهیل پیگیری می‌کنیم مشروط بر اینکه اطلاعات کامل واحدهای تعطیل و تملک شده از طرف مسئولان استانی به دست ما برسد.

وی با بیان اینکه در شهر نورآباد ۱۶ واحد تملک شده وجود دارد، تصریح کرد: ما نمی‌گوییم بانک‌ها حق تملک ندارند اما نباید سرمایه‌های مردم را بعد از تملک رها کنند تا مستهلک شود.

شاکرمی اظهار کرد: به طور کلی در سفرهایی که از طرف وزارت کار به لرستان انجام شده، ۱۵۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده اما تاکنون فقط حدود ۷۰ میلیارد تومان آن به مردم پرداخت شده است که این کم کاری باید جبران شود و مابقی آن نیز به دست مردم برسد.

کد خبر: ۴۷٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha