۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
سازمان راهداری از فناوری‌های نوین برای ارایه خدمات استفاده می‌کند
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور:

سازمان راهداری از فناوری‌های نوین برای ارایه خدمات استفاده می‌کند

تبریز- مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: استفاده از فناورهای نوین در ارایه خدمات به مسافران رویکرد این سازمان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش باقرجوان چهارشنبه شب در هجدهمین جلسه کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای در بخش حمل و نقل مسافر در تبریز افزود: در زمان کنونی مردم به دنبال دسترسی آسان به خدمات هستند، بنابراین دست اندرکاران حوزه حمل و نقل مسافر در رویکرد جدید خود از فناوری های جدید برای جلب اعتماد عمومی استفاده کنندگان از این بخش بهره می گیرد.

وی ارتقای اخلاق حرفه ای رانندگان بخش حمل و نقل مسافری را از دیگر راه های جلب اعتماد عمومی به این بخش اعلام کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت توشه غیرهمراه مسافر در چارچوب ضوابط قانونی و در نظر گرفتن موارد ایمنی می تواند به عنوان منبع درآمدی در حوزه مسافری مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به عملیاتی شدن تخفیف های آزادراهی برای ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس مصوبات قانونی، از مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها خواست این مورد را پیگیری کنند.

باقرجوان، با بیان اینکه آذربایجان شرقی به عنوان یک هاب منطقه ای مسافر در شمالغرب کشور مطرح است، ادامه داد: ارتقای خدمات رسانی به مسافران توسط شرکت های حمل و نقل مسافر استان ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت حمل و نقل مسافر در استان ارایه کرد و گفت: در زمان کنونی ۶۵۷ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۲۰۵ دستگاه مینی بوس و ۷۳۸ دستگاه خودروسواری در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان فعال  هستند.

اروجعلی علیزاده، افزود: ارتقای نحوه خدمات رسانی به مسافران و افزایش ایمنی تردد ناوگان مسافری از مهمترین  دغدغه های این بخش در استان بوده که با هم افزایی این اداره کل، فعالان این بخش و دستگاه های ذیربط راهکارهایی برای آن ارایه شده و در دست اجراست.

در این جلسه روسای تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر کشور و آذربایجان شرقی نظرات خود را برای ارتقای حوزه راهداری و حمل و نقل مسافر ارایه کردند.

کد خبر: ۴۷٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha