۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
تثبیت تولید و اشتغال اولویت امروز صنایع استان قزوین است
استاندار قزوین:

تثبیت تولید و اشتغال اولویت امروز صنایع استان قزوین است

قزوین- استاندار قزوین گفت: تثبیت تولید و اشتغال موجود در مرحله نخست به عنوان اولویت اصلی صنایع استان مطرح شده است و در تلاشیم تا هیچ واحد تولیدی افت تولید و اشتغال نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور عصر چهارشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان قزوین که در شهرستان آبیک واقع شده اند، اظهار داشت: اگرچه سالهایی که گذشت شرایط سختی را برای فعالیت تولیدی و اقتصادی در داخل کشور ایجاد کرد و مشکلاتی نظیر کاهش نقدینگی و کمبود مواد اولیه موجب شد تا برخی از واحدها به آستانه تعطیلی برسند اما امروز همه تلاش و همت ما و سایر مسئولین به کار گرفته شده است تا اجازه ندهیم چنین اتفاقی دوباره تکرار شود.

وی بیان کرد: تثبت و بهبود اشتغال و میزان تولید به عنوان اولویت اصلی ما در این شرایط مطرح است و در گام بعدی در تلاشیم تا بتوانیم با شناسایی واحدهای راکد و احیاء این واحدها زمینه تولید دوباره و اشتغال زایی را برای استان ایجاد کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: حضور مسئولین در واحدهای صنعتی در کنار این که موجب ایجاد حس همدلی با فعالین این حوزه می شود میتواند مسائل و مشکلات پنهان را برای مسئولین آشکار و زمینه رفع این مشکلات را فراهم سازد.

در این بازدید نیمروزه استاندار قزوین از یک واحد تولیدی محصولات بهداشت با اشتغالزایی ۶۷ نفر، یک واحد تولید کننده ظروف پلی اتیلین با اشتغالزایی ۱۷۰ نفر و یک واحد تولیدی محصولات شیمی و پتروشیمی با اشتغالزایی ۱۴۳ نفر بازدید و در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

کد خبر: ۴۷٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha