۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
حمایت از واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در زنجان مورد توجه قرار گیرد
نماینده مردم زنجان و طارم:

حمایت از واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در زنجان مورد توجه قرار گیرد

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام مهدی باقری ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان در محل استانداری زنجان، گفت: مردم به‌صورت عادی مشکل دارند و باید مشکل اشتغال و معیشت مردم حل شود. 

وی  با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری، امکان خدمات‌دهی در برخی از امور پایین آمده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نمایندگان مردم زنجان در مجلس برای حل مشکلات استان همه متحد باشند، گفت: برای توسعه استان نمایندگان همدل بوده و برای خدمت به مردم به دیدگاهی یکپارچه برسند. 

باقری تاکید کرد: حجم مشکلات در جامعه زیاد است که مشکلات معیشتی، بیکاری و خانوادگی از جمله مهم‌ترین آن‌ها است.

وی به تعطیلی مدارس در کشور اشاره کرد و افزود: در زمینه آرامش خانواده‌ها در کل کشور دغدغه‌مند هستیم. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به شعار سال نامگداری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تحقق شعار سال نیاز به عزم جهادی و برنامه ریزی مدون دارد. 

باقری بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در استان تاکید کردو افزود: برای تحقق شعار سال باید از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

کد خبر: ۴۷٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha