۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تنش‌های آبی در بوشهر رفع شود/ لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های مصوب
معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

تنش‌های آبی در بوشهر رفع شود/ لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های مصوب

بوشهر- معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های مصوب حوزه آب و فاضلاب بوشهر گفت: تنش‌های آبی در استان بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حمیدرضا کشفی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی و تصویب پروژه‌های تنش ‌آبی استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: استان بوشهر در سال‌های قبل با مشکلات زیادی در حوزه آب روبرو بود که تابستان امسال شاهد کاهش مشکلات بودیم.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع تنش و بحران آب در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر باید با جدیت دنبال شود و اقدامات لازم برای تسریع در این پروژه‌ها صورت گیرد.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری باید بخشی از پروژه‌های عمرانی حوزه آب استان در مدار بهره‌برداری قرار گیرد، افزود: بهره‌برداری از هر یک از این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم را رفع خواهد کرد که باید با جدیت بیشتری دنبال شوند.

وی یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را افزایش ظرفیت منابع آب شرب دانست و اضافه کرد: طرح‌های مهمی در این راستا تعریف شده است که بخشی از آنها در استان بوشهر قرار دارد.

کشفی ادامه داد: در راستای کاهش تنش‌ها و بحران‌های آبی و کاهش نارضایتی‌های مردمی، اقدام به یکپارچه سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی و مدیریت بهینه آب شده است.

بررسی عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مدیریت بحران و تنش‌های آبی تابستان گذشته و بررسی و تصویب پروژه‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای مدیریت و بهبود شرایط تنش آبی از دیگر بخش‌های این نشست بود.

کد خبر: ۴۷٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha