۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
نمکی: ممنوعیت تردد در ۵ کلان‌شهر به دستگاه‌ها ابلاغ شده است

نمکی: ممنوعیت تردد در ۵ کلان‌شهر به دستگاه‌ها ابلاغ شده است

وزیر بهداشت و درمان گفت: روز گذشته از رییس جمهور درخواست کردیم که اجازه دهند در ۵ کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که شیوع کرونا بالا است در سه روز تعطیلی منع رفت و آمد و محدودیت تردد اعلام کنیم که با این خواسته ما موافقت کردند.

«سعید نمکی» روز چهارشنبه ۲۳ مهر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره لزوم مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: ممنوعیت تردد در ۵ کلان‌شهر به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

وی اظهارداشت: با بررسی هایی که روی ویروس کرونا داشتیم متاسفانه ویروس دچار جهش ها و تغییراتی شده است و سرعت انتشار آن در بین مردم بسیار افزایش یافته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این زنگ خطری بزرگ برای کشور است تاکید کرد: برای مقابله با این ویروس رعایت فاصله گذاری، کاهش مسافرت ها و استفاده از ماسک برای مردم وشهروندان بسیار ضروری است.

نمکی افزود: روز گذشته از رییس جمهوری اسلامی ایران درخواست کردیم که اجازه دهند در ۵ کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلی منع  رفت و آمد و تردد اعلام  کنیم که دکتر روحانی موافقت و به دستگاه های اجرایی مربوط ابلاغ کردند. ‌

کد خبر: ۴۷٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha