۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
راه اندازی خط تولید راکد کارخانه آرد و نشاسته یاسوج برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند
رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر:

راه اندازی خط تولید راکد کارخانه آرد و نشاسته یاسوج برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند

یاسوج- رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر گفت: با راه اندازی کامل کارخانه آرد و نشاسته یاسوج علاوه بر کارکنان فعلی بیش از ۲۰۰ نفر دیگر نیز مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عدل هاشمی پور بعدازظهر سه شنبه در بازدید از کارخانه آرد و نشاسته یاسوج افزود: فعالیت یکی ازخطوط تولیدی این کارخانه راکد است.

وی با بیان اینکه تجهیزات این کارخانه باید به صورت اساسی تعمیر شود، گفت: استاندار استان با تصویب پرداخت تسهیلات به این مجموعه و حمایت‌ از تولید در کارخانه، باعث شد که فروش این کارخانه توسط سازمان اقتصادی کوثر، منتفی شود.

هاشمی پور افزود: کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج سال ۱۳۶۹ در استان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه، با هدف  تأمین آرد و کمک به رونق بخش صنعت و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد، اظهار داشت: این کارخانه دارای بخش آرد و نشاسته، گلوکز و دکستروز بوده و ظرفیت تولید این کارخانه ۳۰۰ تن در شبانه روز است.

هاشمی پور تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شده واشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این کارخانه ۵۰۰ نفر است.

وی افزود: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از جمله واحدهای راکد و مشکل دار بود که در دولت تدبیر و امید با رفع مشکلات و اعطای تسهیلات ویژه به چرخه مجدد تولید بازگشت.

کد خبر: ۴۷٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha