۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
فردا، نقطه اوج ارائه بسته‌های معیشتی به افراد نیازمند انجام می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

فردا، نقطه اوج ارائه بسته‌های معیشتی به افراد نیازمند انجام می‌شود

سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چهارشنبه نقطه اوج و قله توزیع بسته‌های معیشتی به افراد نیازمند انجام خواهد شد و طرح بعدی ما از هفدهم ربیع الاول آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی در ارتباط تصویری با فرمانده کل سپاه پاسداران در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) سپاه افزود: ما در همه موضوع‌ها آماده ایم در کنار وزارت بهداشت قرار گیریم و همه پایگاه‌های مقاومت و بسیج جامعه پزشکی با آمادگی کامل به صحنه آمده اند.

وی گفت: هم اکنون بسیج اصناف روزانه ۱۶ و نیم میلیون ماسک تولید می‌کنند که همه این اقلام در هماهنگی با شورای امنیت کشور توزیع می‌شود و این میزان تولید علاوه بر تولیدهایی است که در استان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج کارگری در کارخانجات نیز در بحث تولید مواد ضدعفونی کننده تلاش می‌کنند.

سردار سلیمانی گفت: فردا نیز قرار است یک میلیون ماسک استاندارد در محلات پرتراکم و پر رفت و آمد تهران میان مردم توزیع شود.

وی افزود: نقطه اوج واگذاری‌های بسته‌های معیشتی را در چهارشنبه این هفته خواهیم داشت و طرح بعدی ما از ۱۷ ربیع الاول در بحث اشتغال و مسکن محرومان، آزادی زندانیان معسر و ازدواج و ارائه بسته‌های معیشتی آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تعامل خوب سازمان بسیج مستضعفین با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو اشاره کرد و گفت: ما در طرحی با پزشکان تراز اول کشور ارتباط برقرار کرده ایم تا بتوانیم از دانش آن‌ها در زمینه مقابله بیماری کرونا استفاده کنیم.

در پایان سخنان سردار سلیمانی، فرمانده کل سپاه پاسداران با تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: ما همچنان تاکید داریم تا با همه ظرفیت‌های ممکن از توانمندی‌های بسیج جامعه پزشکی استفاده شود.

سردار سرلشکر سلامی افزود: تولید روزانه ۱۶ و نیم میلیون ماسک اقدام بسیار خوبی است و این که بسیج در نقاط پرتراکم به مردمی که ماسک ندارند ماسک می‌دهد کار پسندیده‌ای است.

کد خبر: ۴۷٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha