۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
قلب‌های بی‌صدا اما پرقدرت ژاپنی!
موتورهای الکتریکی نسل جدید که یاماها آن را توسعه می‌دهد

قلب‌های بی‌صدا اما پرقدرت ژاپنی!

یاماها به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های سازنده قوای محرکه در جهان به تازگی به ساخت موتورهای الکتریکی ورود کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: با رشد و توسعه خودروهای الکتریکی، مهندسان خودروساز توجه خود را روی طراحی و تولید بخش اصلی این دسته از خودروها بخصوص قوای محرکه الکتریکی آن معطوف کردند.

در این میان یاماها با سابقه درخشان خود در زمینه طراحی و تولید موتورهای احتراق داخلی، به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های سازنده قوای محرکه در جهان شناخته می‌شود که به تازگی به ساخت موتورهای الکتریکی ورود کرده است.

این شرکت ژاپنی طی بیانیه‌ای کوتاه اینچنین می‌گوید: «تنظیم نمونه‌های اولیه موتورالکتریکی بر اساس نیازهای خاص مشتریان و تحویل آن به شرکت‌های سازنده خودرو و موتورسیکلت در بازه زمانی بسیار کوتاه است، زیرا باید ما به شرکت‌های دیگر کمک کنیم تا الکتریکی شدن محصولات فعلی و آینده خود را تسریع بخشند.»

یاماها در واقع دو موتور جدید الکتریکی طراحی و نمونه‌های اولیه آن را ساخته است، یکی از موتورها قدرتی برابر ۳۵کیلووات(۴۶.۹ اسب‌بخار) را دارد که برای موتورسیکلت‌های الکتریکی بسیار مناسب است و دیگری موتور ۱۵۰کیلووات(۲۰۱ اسب‌بخار) است که مناسب‌ترین قوای محرکه برای خودروهای الکتریکی است.

یاماها این نوع از قوای محرکه جدید الکتریکی را موتور محفظه‌ای معرفی می‌کند که دلیل این نامگذاری، عملکرد بالای این پیشرانه الکتریکی است.

کد خبر: ۴۷٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha