۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۱۲۸ هزار تن به ظرفیت تولید شیر قزوین اضافه می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

۱۲۸ هزار تن به ظرفیت تولید شیر قزوین اضافه می‌شود

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با جذب یک سرمایه‌گذار جدید در زمینه دامداری شیری در شهرستان بوئین زهرا، به ظرفیت تولید سالانه شیر خام در استان ۱۲۸ هزار تن افزوده می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، فاطمه خمسه اظهار داشت: طرح سرمایه گذاری برای ایجاد یکی از بزرگترین دامداری های شیری و گوشتی کشور در شهرستان بوئین زهرا به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه این دامداری با ۱۰ هزار راس گاو مولد شیرده به فعالیت خواهد پرداخت، افزود: برآورد و پیش بینی این طرح سرمایه گذاری بزرگ حدود هزار میلیارد تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی،اظهار داشت: تحقق جهش تولید و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو جذب و رونق سرمایه گذاری است که توجه به این مهم در حوزه کشاورزی استان جزو اولویت های اساسی است.

خمسه گفت: تلاش می کنیم با هماهنگی با دستگاه های مختلف اجرایی زمینه آغاز عملیات اجرایی و احداث این دامداری بزرگ را هرچه زودتر فعال کنیم.

وی با بیان اینکه قزوین از قطب های تولید شیر در کشور به شمار می رود، یادآور شد: سالانه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تن شیر در استان قزوین به تولید می رسد.

کد خبر: ۴۷٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha