۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
سند توسعه تعاون استان هرمزگان تدوین می‌شود
مدیرکل تعاون هرمزگان:

سند توسعه تعاون استان هرمزگان تدوین می‌شود

هرمزگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از تدوین سند توسعه استان هرمزگان توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی ابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: وزارت تعاون در رسالت خود به رشد و توسعه تعاونی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام اقتصادی و فقه اسلامی می‌ پردازد.

وی با اشاره به اینکه به منظور به کار بستن ابتکارها و برنامه‌ ها باید به اعضای تعاونی‌ها تحرک داد و زمینه تشویق افرادی که راهکارها را می‌شناسند، فراهم کرد، افزود: سند توسعه بخش تعاون استان هرمزگان در راستای توانمندسازی این حوزه بسیار مهم در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان همچنین عنوان کرد: این سند مبنایی برای فعالیت های بخش تعاون استان خواهد بود که بزودی مراحل تدوین آن به انجام می‌رسد.

ابراهیمی در بخش دیگری از این جلسه به تدوین طرح توسعه اجتماعی استان اشاره و اظهار کرد: برای عملیاتی کردن طرح توسعه اجتماعی استان نیازمند همراهی بخش دانشگاهی به عنوان مجری بخش پژوهشی هستیم.

وی افزود: سند توسعه اجتماعی و فرهنگی هرمزگان می‌تواند به توسعه همه‌جانبه استان از جمله توسعه فرهنگی، اجتماعی و در راستای برطرف کردن معضلات و آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: پژوهش، فعالیتی منسجم برای رسیدن به ‌شناختی روشن‌تر از مفاهیم پیرامون بوده و در مجموع، راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آینده است که با توجه به اهمیت این مسئله، اجرای طرح‌های پژوهشی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

ابراهیمی عنوان کرد: انتخاب یک طرح از میان موضوعات ارائه شده توسط دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی استان با موضوع تدوین سند توسعه اجتماعی استان، در صورت تکمیل و ارایه کامل، بخشی از نیازهای پژوهشی این اداره‌کل را مرتفع می‌کند.

کد خبر: ۴۷٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha